Saturday, January 9, 2010

sms...sms...and team edward

ari ni je aku dpt dua sms yg berkaitan jugak dgn penyebaran video lucah..ni aku nk berkongsi ngan korang..maybe de yg dpt or x dpt but aku nk share apa situasi yg berlaku sekarang ni



SMS pertama dlm pkul 5.25 pm

sepi?masa terhad shj Nikmatilah kejadian perhubungan pasangan yg aneh & hebat di blk kwn sy semlm.Taip ON PER hntr msg ke 32688 utk 18keatas...siap bg VP lg...



SMS kedua

mesej ini percuma.sila balas Free dan dapatkan pelbagai RAHSIA video rakaman 3GP file yg belum dilancarkan! umur 18 tahun ke atas shj.percuma hingga 31/01/2010



ni lgu satu msg..mmg merosakkan btol...

lebih 100 video "homemade yg terpanas" utk koleksi anda.Jika mau,sila balas YA....n bla2...malas nk smbung...x de guna...



sampai bila la nk hntikan msg mcm ni..aku x tau...



aku tgglkan msg2 yg mmg BODOH tu..korang fikirkan baik2..





team edward





team edward...jap td aku bru je join group ni..haha..mmg aku obses twilight hbis..hehe..aku de dua novel yg aku beli which is twilight n new moon...eclipse n breaking dawn nnt aku beli sbb aku cri dh hbis...SOLD OUT..huhu.. x sangka plak aku..rmai minat eh...termasuk spupu aku n kwn2 aku...cayalah..satu geng..hehe..


ok la...that's all..mau smbung online...kih3



No comments: