Saturday, August 28, 2010

home sweet home..

salam..actually aku berada di rumah ketika ini sewaktu menulis blog...sampai juga hajat aku nak balik rumah...sudah 2 bulan duduk terperap kat puncak alam tu..tak de chance nak balik..parents aku aje la yang datang jenguk aku...alhamdulillah ada kesempatan ni nak gunakan untuk luangkan masa sepenuhnya bersama family especially my mum..minggu depan sudah last kuliah..yeppie..BUT! quiz la...aiyoo....4 quiz dalam 1 minggu..dah la pulak ada latihan kawad malam-malam..ambik kau...mau tak mau kena la kalau tak habis la kau...(ayat-ayat yang disebut oleh komanden..ok)..just keep go on...raya nak dekat..yeah! ok lepas ni aku nak shopping baju raya..al maklum duit ptptn dah masuk..haha :P

alright...selamat berpuasa...selamat menyambut kemerdekaan ke 53.....

with love

1 comment:

Eyka said...

kte knl an??hehe^^