Monday, November 15, 2010

Selesai sudah semester satu..

salam...so long no update since final exam..happy gila bila exam dah habis..cuti sebulan setengah macam-macam agenda nak dilaksanakan..cehh ayat..ahaks...rasa macam kejap aku lalui as mahasiswi UiTM Puncak Alam..happy,stress,sedih and segala macam la aku tempuh..i'm gonna be miss housemate R3401 especially roomate aku yang baik hati dan banyak nasihat and jadi tempat aku luahkan perasaan..Ika...aku terharu beb bila baca blog ko..aku pun sayang ko juga..hopefully see you next sem.. jangan sedih and tension-tension tau..hehe..i'm joking..Insya allah.. :) and also Zue ko memang hapening and peramah,niswah yang lemah lembut, ain yang sempoi..kak as,chika,nana...rindu la masa time bukak puasa sama-sama kat ruang tamu..macam-macam story sementara tunggu azan bunyi.. Tahun depan dah tak serumah pun..masing-masing tinggal kat rumah sewa...so thanks for everything...sayang korang semua..

Classmate OCB11A..thanks atas persahabatan korang..you all memang terbaik...insya allah kita berjumpa sem depan...





barisan customer service provider..haha...





Housemate yang comel-comel belaka :P



roomate aku ika..so cute..hehe...sayang ko ika...

so Puncak Alam..see you next year..hehe..

Salam

Love :)

No comments: