Thursday, December 24, 2009

boring day

salam...huhu..aku dh lama x update blog..no idea to write it...well..macam2 aktiviti aku dh plan tuk isi masa lapang aku yg pnjang..almost 3 months..huhu...smentara tggu result mcm ni la ku...duduk umah..kmas umah..memasak..makan...tido..online...mcm2 la..hish2..boleh jd gila kalau aku x tau nk wat pe...ni pun aku rasa dh naik berat badan dah..haha..
fuh..sedar x sedar dh smpai pghujung bulan 12..that means dh msuk tahun 2010..wau!..azam baru? ntah la..aku x tetapkan sgt apa azam aku tapi impian aku..aku mesti masuk universiti..amibik degree! insya allah...
taun 2009 ade azam aku yg tercapai n x tercapai pun ade..hopefully aku leh bwak ke taun dpn..insya allah..
well..aku mmg de plan for the next year..but aku kna fikir dlu la..huhu..before i forget..thanks sab sbb bg aku citer new moon..puas hati aku dpt tgk..hehe
my best friend..apa citer gf ko? how's her result for pmr..hopefully ok... =)
that's all for today...

No comments: