Sunday, January 3, 2010

boring+boring lagi...

adoyai...apa hal ngan aku ni...boring woo...tiap2 hari aku cuba isi masa aku ngan wat keja..especially scra rasmi dilantik sbgai suri rumah tangga x bergaji oleh mak aku..haha..duk umah ko masak la ye..kmas umah..x yah keja...that's my mum said to me..hehe..baca novel tu de la..but novel bm ni aku bca dh boring..hehe..so aku dh bli novel writen by stephenie meyer..hilang boring aku walaupun sikit..itupun isi masa panjang yang ada...sekolah esk dh buka tapi aku yg seronok..sbb duk umah je! hehe...adik2 aku je yg sekolah..aku duk relaks je la kat umah...=)

keja?malas la...walaupun dalam hati nk cari duit..but transport x de...x de lesen maa...malu woo...umur dh besar x de lesen...=p

bila dh buka sekolah ni...mcm rindu je kat kawan2 aku...lost contact( x la terus lost contact)...but aku akan ingat kenangan tu...kna cubit ngan cikgu..sakit tpi x leyh lupa..haha..mesti org lain hairan sbb knapa dak form 6 kna cubit...hehe...
tahun baru 2010..target aku masuk universiti..insya allah...aku akn usaha..chaiyok!!!!!!!!
daaaaaaaa

No comments: