Saturday, January 9, 2010

dunia..dunia...+result...

aisey...smlm bukak laman web mjlis peperiksaan malaysia..and guess what..result end year MUET nk kuar ari isnin ni 11 Januari...aku mcm nervous je nk ambik result sbb ni kali kedua aku ambik muet...masa first dulu dpt band 3 je but mrkhnya low sgt...so aku nk perbaiki kekurangan dlm MUET mid year...harap2 aku lpas n berjaya..insya allah...

well..bru je td dpt msg yg sekali lagi menaikkan darah aku..adui..sms video panas la apa lagi..macam x keja lain org hntr nombor...nk je aku g report polis psal hal ni..aiyoo...apa la nk jd dunia sekarang ni...yg sedihnya yg kejadian baru2 ni..aku ucap takziah kat keluarga mangsa yg dibunuh kejam kat gemencheh,negeri sembilan...dunia2..napa semakin kejam?

my daily routine mcm biasa...x de yg berubah pun..wat keja yg sama setiap hari..smlm member aku de bgtau de keja kosong sebagai cashier..sounds interesting but my mum said duk umah saje la..huhu..well..aku akur saja kehendak ibuku...

yay!ari ni mak aku masak nsi lemak for my family..de ayam goreng!(like upin ckp..cute)..aku dh 2 kali makan..haha..lpas ni mkan lg la..sah2 naik bapa kg lpas ni..kih3..

well...that's all for today...

p/s: good luck kengkwan ari isnin ni ambik result...semoga berjaya n dpt result yg baik..chaiyok!

No comments: