Sunday, January 24, 2010

makan...makan dan makan

apa hal plak ngan makan ni..haha...well..my mum said aku dh gemuk...gemuk ke? mau x naik berat badan aku ni...asyik makan je...duduk umah lak x keja so ni la hasilnya..asyik makan je...stiap hari msti bgitu..apa yg ada aku makan..haha...okeyh...

sate..lamanya x makan..hehe thanks ayah sbb bwk kami g makan sate kat tpi jalan tu..alahai nama kdai x ingat dh..ala..dkt ngan smk seri setia tu..kalau korang tau bgtau eh...hehe...kuahnya boleh tahan..ditambah ngan nasi yg kami order..aku of course pesan nasi pattaya..apa specialnya nasi pattaya kat situ..well..maybe dr segi tekstur masakan kot..ceh,ayat power knon..aku suka sos dy yg diadun ngan nasi n telur goreng..hehe..dh x de menu lain ke nk pesan..haha...makan punya la byk..last2...x leh sumbat dah..udah la makannya..kang x leh nk jalan lak...hehe

smlm...g knduri khwin kakak kwn aku...hehe..makan lagi..apa la...mau aku tmbh 3 pinggan nasi..tpi x byk la..(cover la skit makan kak oi)..menunya mcm biasa la...nasi minyak...daging masak hitam...ayam goreng..n oren sbgai pencuci mulut..mesti adanya..cenderahatinya....well..bahulu n coklat...sdap coklat...de kacang kat dlmnya..huhu..nyumm2..ish2..dh tu lia...

udah2 la citer pasal makan..g diet n jogging...ok2...mau ke aku jogging?kan baik utk ksihatan...insya allah aku praktikkan...hehe..diet? malas r...

tata~

No comments: