Wednesday, January 27, 2010

girls day out...

hello...salam..well..smlm merupakan org seperti aku..cewahh...utk outing n hangout ngan kawan2 aku yg merupakan kaki jalan juga..kami bertiga sudah merancang utk kluar makan angin..ala...dlm kwsan bndr teluk intan juga..x de dh tmpat lain nk pg..well,tluk intan makin lama makin maju plak..mcm2 pusat perniagaan dibuka...semuanya berlumba-lumba utk menwarkan pilihan kepada para penduduknya..lpas giant,old town la..steak factory,then secret recipe n the latest one is georgetown white coffee..wah...restoran yg sungguh cntik hiasannya..n the one thing,kalau korang nk cri kerja kat sni tmptnya..byk kosong woo..jd cashier,manager pun ade...nk? try r..mudah2an...=p


so sblm masuk georgetown white coffee tu...jalan2 kejap r sblh restoran tu,the store..wah dh lain dh the store..byk wat renovation..dh x mcm dlu..aku n member2 aku jalan2 la kat dlm...tpi sbnrnya mcm blur je nk msuk dlm sbb x de rmai org kat dlm tu...haha~..dh puas pusing2 kat the store,brulah g tmpat yg dituju..

sesampainya msuk ke restoran tu,mula2 tu kami tggu la pelayan dtg ambik order..aik..mana pelayan ni..x sampai2 lagi ni...dh dkt 10 minit woo tggu..mcm x pdulikan kitaorg kat sni...then dh lma tggu bru la dtg ambik order..laa..rupanya kna tulis order tu kat krtas la..aiyaa..aku pun gelak la sbb first time..malu..=p


aku order nasi lemak skli ngan kari ayam n teh tarik yg byk buih...sedap2..ngan penuh berselera skali aku makan..udah lapar woo..apalagi dh smpai apa yg kami order.makan la..well..aku x dpt sertakan gmbr nsi lemak coz dh mkn dh..x terfikir nk ambik gmbr... harga?boleh tahan..asalkan dpt mknan sedap n berbaloi-baloi...(ceh,mcm iklan celcom daa)


next destination,pasar raya ten ten..haha~ bru je bkak ari isnin...rmai juga yg dtg...offer mcm2 la..MURAH!MURAH!...ye ke murah..well..mcm2 de jual kat dlm..baju,aksesori,barang keperluan la..n mcm2 la..nk? ko g la sndiri..aku naik rimas kat dlm sbb dh rmai sgt berpusu-pusu..panas rasanya..fuhhhh...


akhir sekali,ke giant...aku nk sgt tgok member aku keja disana..hehe..nk kejutkan dy kononnya tpi x jdi..so tabik spring la kat amar..leh tahan ko diri kat situ..kalau aku?ntah la..pengsan agaknya nnt...ni aku sertakan gmbr ketika dy bekerja..




dh bergmbr tu...aku n kwan2 aku g la bgmbr kat dlm pasar raya tu..x rmai org masa tu...ni aksi2 kami..hehe...





that's all..eh,korang kalau de masa..jom jalan2 lagi...hehe =p



love u all =)

No comments: