Wednesday, January 6, 2010

mesej...mesej...

mesej? apa kna kali ni? ni aku nk bgtau...
ngah duk relaks smbil tgok tv...aku receive 1 mesej ni...aku ingat kwan aku bg msej...rupanya...cuba korang baca

sunyi?anda dipilih utk menikmati modal kami yg panas.utk mendapat koleksi video peribadi yg hangat tersebut,sila balas Ya.warning! hanya untuk umur 18 ke atas..
ceh! apa punya mesej la...sebelum ni pun aku dpat mesej yang sama jugak...pasal koleksi video panas la konon...guna nama for example gina la...hish2...smpai ade sorang pengadu bgtau kat paper harian metro pasal isu ni...adui..x ke malu kalau org lain baca..nnt syak pulak..aisey...
bg aku msg mcm ni mesej paling BODOH pernah aku dpt..i repeat BODOH....tekonologi skrg ni mmg de buruknya..tu yg senang2 dpt video mcm tu...
so,in conclusion...mesej td mmg paling BODOH spnjang aku dpt dlm hidup...

No comments: