Tuesday, January 5, 2010

another day...

yuhuu...thanks adik sbb susun ladang aku...hehe...well...ni keja aku ngadap komputer..apa lg..online la...hehe..well...ari ni mmg memenatkan aku..macam2 keja aku wat ari ni..kemas umah,masak,lipat kain...and lain2...(bla..bla..bla...whatever)..

oh cik mazni..lama ko x contact aku..hehe..seronok la ko cuti sem smpai 18 januari ni tapi aku lg syok..haha...cuti 3 bulan..x keja..kah3..

well..aku tumpang simpati n sedih kat sepupu aku..kak finaz..her boyfriend,motor dy hilang..kelmarin hilangnya..kata spupu aku,bf dy x mau msg n bagi dia ruang tuk bersendirian..yup..maybe dy mau tenangkan fikiran..lgpun dy exam ari khamis...mesti berkecamuk fikiran dy...ye la moto dy hilang n satu2nya harta yg ada...sob3..=(
akak,tabahkan hati ye..biarkan dy dulu..bg dia relaks then nnt dy msg balik la tu...don't worry akak..it will be fine..insya allah..hopefully..

that's all..mau sambung main game..hehe
daaa~

p/s~sowie ika..aku lupa nombor hang..thanks bg msg td kat aku..hehe

No comments: