Monday, January 4, 2010

farmville and cafe world...

wohooo...tiap2 hari dua game ni je la yang akan aku mengadap setiap hari setiap kali je online..haha..mula2 dulu masa aku baru join facebook..x reti sangat aku main gamenya..lama2 bila dh main rsa syok pulak...seronok bila kita main tu level kita akan naik..hehe..mcm contoh cafe world and farm ville...kedua-dua game ni paling famous kat dunia ni..yela..permainan macam ni memang melekakan...memang betol..x sedar berapa jam ngadap komputer semata-mata main dua game termasuk la aku..haha...

oh ya! hari ni bdak2 skolah dh mula sekolah balik...aku tgk kat tv pelajar tahun satu seronok je bila first day...biasa la..macam aku masa kecik2 dulu...hehe...ari ni adik aku pun mula bersekolah dan ari pertama juga dapat homework...siapkan keja umah tau!...

anyway...aku nk sambung balik main game..haha
daaa~

No comments: