Friday, February 26, 2010

result S.T.P.M

hmpir 3 bulan aku menunggu result ni akn diumumkan and finally...kluar juga pd semalam...aku yg nervous sbb ni merupakan penentuan aku slama 2 tahun belajar form 6 yg adakalanya agak memenatkan bg aku..ya,kami pelajar pra universiti dan merupakan pelajar senior antara pelajar lain....
aku bersama-sama dgn rakan-rakanku menuju ke sekolah kami utk mengambil slip peperiksaan dan mengambil sijil-sijil penting...kebetulan lak aritu hari sekolah so aku harap aku x jmpa bdak2 junior yg aku knal...kalau x malu aku..eh,kak lia result mcm mna?malas aku nk jwab pertanyaan dyorg lak kan...huhu...
sebenarnya kat umah lagi aku dh check result tpi aku x mau pd mulanya...bila adik aku kata tgk je la resultnya..so okeyhla..ko bukak je la...bukak je result kat laman web tu ...dh kluar keputusannya...alhamdulillah semua lulus penuh...=)syukur...
kat sekolah,aku berjumpa kembali kwan2 lama aku yg lama sungguh x jumpa..rindunya kat korang....apa citer?bla..bla...bla...kami borak2 la sebentar smentara slip kputusan kluar..huh...aku sbnrnya dh g tau awl2 kat kwn aku dlm kereta lgi masa g sekolah...so terima kasih la semua...hehe....sayang korang =)
aku sedih juga bila ade kwan2 aku yg x berjaya...jangan putus asa...masih de peluang menanti lpas ni....insya allah..kabulkan la doa aku nie...
perancangan aku lepas ni harap2 aku leh sambung ijazah...insya allah..sebab subjek BM n Sejarah aku resultnya ok..so aku try ambik kos tu nnt kat mana2 IPTA kat malaysia..asalkan aku akn usaha lagi lepas ni...
that's all....so congrats kat kwn2 aku yg sucess dlm STPM.....yg x berjaya...don't give up ok!

love
=)

No comments: