Monday, February 8, 2010

test....

assalamualaikum....fuhh...ari ni aku skali lg ke pusat memandu utk latihan komputer..ye la.dh hbis dgr ceramah n sekarang aku diuji iaitu sama ade ko lulus undang2 ke x...punya la aku pulun malam td..smpai tertido tau..aihh.kna study la pasal undang2 jalan raya...nk cukupkan syarat nk lulus..kalau x..terpaksa dgr ceramah lg skali..ish..x sggup aku..

dgn penuh keyakinan,aku menuju ke pusat tu...mula2..aku malu sbb rmai org prhatikan aku..apahal aku ni..pakai bju terbalik ke? idak la...haha...aku duduk kat kntin dlm 10 minit..tggu member..aik..mana dy?ok kalau x desmpai pkul 10..aku msuk dlu...bila dh dftr ngan kak intan(famous ko..haha) dh byr pndftaran..tgk2 dy d de dlm bilik komputer..laaa....dh smpai rupanya dak ni..ngan pnuh keyakinan nk lulus..aku bkak la komputer n jwb la soalan2 KPP...first test aku dpt brapa mrkh...nk tau? horayyyyy!! dpt 90%...yepieee..eh,jangan bangga sangat alia oii....kali kedua wat..had limit 2 kali test..aku jwb la...aku terlupa kalau dh pilih jwapan tu tekan hntr..tpi tekan seterusnya..at last sedar jugak psl tu..huhu..aku teka la balik hntr tu....nsib baik x byk kalau x...don't know..masa yg diberikan dlm 45 minit...50 soalan je..yg second test dt 84% je..ok la tu alia...balik study lg ye....

dh hbis tu...ingat dh settle test...rupanya suruh wat JPJ punya test..ye la...aku wat la btol2...kalau x...x boleh ambik lesen dah....susah juga JPJ bg soalan nie...huhu...tpi alhamdulillah...dgn usaha aku..cewahhh..akhirnya...lulus juga..eh...esok bru test btol...MYEG kata kakak tu..ok kak...balik sy baca buku lg ye...terima kasih

don't forget tomorrow alia...pkul 9.30 pagi k...
go go chaiyok lia...
=)

No comments: