Saturday, April 3, 2010

kucing....




hai semua...tuan punya blog ni berehat seketika....saya nk interframe sekejap....hehe...siapa saya?

nama saya tam tin ton...haha...kelakar tak nama saya? sebenarnya nama saya diambil daripada karakter komik gila-gila iaitu tan tin tun..sapa dia?tan tin tun tu nama watak dalam komik...dh besar tapi still duduk celah ketiak mak...hehe...saya dilahirkan pada 9 Februari 2006...masa tu si belang dah mati sebelum saya lahir...huhuhu....saya sangat lincah dan suka makan.tido..jalan2...tu je la kerja saya sehari-hari....makanan kegemaran saya ikan goreng..sedap tau....saya jenis memilih makanan...x makan nasi..makan nasi hanya terdesak sahaja....tuan saya layan saya sangat baik...saya sayang tuan saya...kegemaran saya suka mengigit kertas..saya gigit kertas sebab nak asah gigi...bagi tajam baru cantik kan....tapi satu saja saya takut...saya x suka "ular"..mereka jahat..."ular" tu merupakan vaquum karpet..x tau kenapa saya takut ngan "ular"..mungkin bentuk macam ular..warna hitam x pun bunyi vaquum yang kuat..saya takut.....saya suka tuan saya bagi air kat saya....saya minum air kat bilik air...air disitu sedap kot...haha....

ini aksi-aksi saya



masa ni saya takut dengan "ular"...huhu

okeyh la...nanti saya citer mengenai diri saya lagi ya...sekejap je saya interframe....bye2...

No comments: