Monday, April 19, 2010

riuh dan kecoh....

aik..napa entri aku tajuk ni....sebenarnya entri aku berkaitan dengan sepupu aku yang sungguh nakal sekali...baru 4 tahun..huhu...perangai nya memang menggelikan hati...aidil waziq bin azizul... dilahirkan masa hari raya aidiladha..sama la jugak macam abang dia,aidil wafiq..lahir masa hari raya aidilfitri..untung la lahir dalam bulan mulia tu...memang kamu nakal sungguh tapi aku rasa terhibur dengan kenakalan kamu...haha..tahun depan sudah sekolah..belajar rajin-rajin ya....




time ni dia boleh mintak seringgit semata-mata nak beli mainan...haha..umah aku ni memang banyak barang mainan..even dia mau datang umah aku ni untuk main mainan yang ada..tu la aim dia...tapi aku x kisah...weee~


bila dia pukul..huhu..sakit juga..sampai sakit tulang belakang aku..adui...x kisah la...ko budak kecik....



waziq,kamu memang nakal.....

that's all about my cousin...akak sayang kamu...hehe :)

love

:)

No comments: