Sunday, May 2, 2010

Lesen Percubaan



salam semua


alright..alright...aku tahu aku baru je dapat lesen P ni..lambat benar ambil lesen..umur 20 tahun baru belajar..tapi okey apa...sementara aku tunggu masuk dan tawaran belajar(insya allah kalau ada rezeki untuk aku..amin) lebih baik aku isi masa pergi ambil lesen memandu..aku mula belajar dari bulan 2 dengan dengar ceramah KPP...dah lulus undang-undang belajar asas kereta...lepas tu pula latihan dalam litar dan jalan raya..test JPJ pun baru minggu lepas...itupun tak lepas disebabkan parking...aiyoo...frust gila...tapi baru-baru ambil lagi sekali,alhamdulilah lepas....pagi sebelum ujian masa tu hari hujan..risau juga buat ujian masa dalam ujian..tapi aku syukur masa tu hujan dah berhenti...pada masa yang sama juga ada test motorsikal...penuh pejabat..huh.nasib baik aku boleh bernafas lagi...hehe....


so thank you IMI Intan(promote sekolah memandu... :P ) especially Kak Intan..kak layan sangat baik punya..Pak Cik Hassan dan Uncle..(aku tak tau nama dia)..tolong ajar aku dari tak tahu bawa kereta sampai lulus....weee :)



kereta idaman aku.. Volvo XC60...

lepas ni boleh la aku bawa family dan kawan-kawan aku naik kereta..hehe..next entri boleh cerita mengenai kereta idaman aku ni...

that's all....good bye kamu semua...

salam

love :)

No comments: