Sunday, May 30, 2010

Prince Of Persia..dan jenjalan :)



Okey Puteh...main teddy bear Pooh tu..jangan kacau saya...hehe
Kring.....Kring...aku dapat call daripada shikin..."Alia..jom tengok wayang..Raja ajak.." "okey..nanti aku decide ya"...aku fikir lama juga tak keluar..asyik terperuk dalam rumah saja..so aku Jom pergi...hehe..set 2.30 p.m keluar rumah..weee..Thanks to Raja Nur Aliya..dengan susah payahnya membelanja kami ni... :)


Prince Of Persia cerita yang diadaptasi daripada video game...dah banyak video game difilemkan..untung la orang yanag mereka video game...berjuta-juta boleh kaut

Prince Of Persia,The Sands Of Time mengisahkan sebuah empayar kecil di sebuah padang pasir berebutkan sebilah pisau yang ada keistimewaan iaitu kembali kepada masa lalu untuk membetulkan kesilapan and whatever la...memang menghiburkan..lawak..action..terpikat kat Dastan tu..macho...Puteri Tamina...lawa...Tus...Nizam..jahat dia tu...ada helah nak bunuh raja semata-mata nak kan pisau tu... 4 star untuk Prince Of Persia...

Dah habis tengok wayang..rasa masa masih ada..decide pergi ke Giant...nak belikan barang yang dipesan oleh adik aku...and sebelum naik tu terpandang satu belon..cantik..sempena Hari Ibu...design belon I Love You..





cantik kan... :)


So..sudah habis shopping barang adik aku..kami pun ke taman..tak tahu taman apa diberi tapi taman ni dulu masa zaman kanak-kanak aku selalu la pergi taman permainan ni..kami tinjau-tinjau apa yang ada....




Tengok air Sungai Perak naik....


Menara Tinjau yang hampir siap....

Kami menghabiskan masa yang ada melepak di taman yang tak siap lagi...Enjoy...

Terima Kasih Ikin dan Raja..lain kali kita keluar lagi ya...

Love

:)

No comments: