Friday, June 18, 2010

Akhirnya..penantian itu...

Salam...cewahh..tajuk macam gempak je...gempak ke?apa-apa aje la...hari ni merupakan hari penentuan nasib kami warga lepasan STPM/Setaraf untuk dapat tau sama ada layak atau tak..aku mula-mula risau..takut dan segala macam yang ada dalam diri aku...so dengan tawakal aku membuka laman web ni...aku sampai tutup mata..takut...

NAMA:NURALIAH HUSNA BINTI ROSLI
KATEGORI: A - Kategori STPM 2009 Aliran Sastera

TAHNIAH!
Anda telah berjaya ditawarkan program pengajian seperti berikut :
KOD PROGRAM : EP41
NAMA PROGRAM : PENGURUSAN PERKHIDMATAN PELANGGAN
IPTA : UNIVERSITI TEKNOLOGI MARA (UiTM)
Alhamdulillah..syukur...hajat aku untuk sambung belajar dimakbulkan oleh Allah s.w.t.
Sekalung tahniah kepada kawan-kawan yang dapat meneruskan pengajian ke IPTA..yang tak berjaya..masih boleh buat rayuan..insya Allah moga-moga berjaya...and don't give up....I will support you...
UiTM....here I come... :)
Love :)

No comments: