Tuesday, June 22, 2010

KEPANTASAN..KEPENATAN..

Salam...huh sudah lama tak update blog..sejak akhir-akhir ini memang busy dengan segala macam urusan untuk pendaftaran untuk student baru especially bakal mahasiswa dan mahasiswi UiTM..26 Jun 2010 sudah bermula pendaftaran..dengan tarikh yang makin dekat ni macam-macam la perasaan datang..happy..sedih..takut..berdebar dan lain-lain lagi..first time berjauhan dengan family..tinggalkan semua...especially kucing aku..buku novel kesayangan aku..ohhh tidak..huhu..but itu semua ada reason..supaya aku boleh berdikari dan belajar rajin-rajin...sekarang ni baru sedikit aku mengemas..entah rasa macam malas nak packing pun ada tapi tarikh sudah dekat..memang penat tak cukup tidur..tak boleh tangguh dah untuk lengah-lengahkan benda yang penting...syukur semua barang sudah dibeli..baru gitu..ehehe



Kolej Rafflesia..kolej yang bakal aku daftarkan diri...


So..UiTM Puncak Alam..here I come....
Love :)

No comments: