Thursday, June 24, 2010

Perjalanan Baru Sudah Bermula...

Salam...firstly..maybe last entri aku menulis...esok petang aku akan bertolak dari rumah ke negeri Selangor...semua sudah siap cuma dokumen penting sahaja yang perlu dikemaskini...Ikin...terima kasih sebab teman aku keluar ke sekolah dan ke pekan Teluk Intan..thank you so much..sayang ko...wah terharunya bila jumpa cikgu-cikgu...huhu terima kasih dan jasa-jasamu tetap aku kenang..Insya allah...Ikin..thanks atas kata-kata kau ya..terharu beb... :(



Pesanan tuk kawan-kawan ku especially Ikin,Nona dan sahabat yang lain...jaga diri dan good luck di tempat baru and tak lupa kepada kawan-kawan,jangan putus asa..Insya allah moga-moga korang dapat melanjutkan pelajaran dan Insya allah kita berjumpa di Hari Raya nanti..ehehe....sekiranya ada masa nanti aku akan update blog ni dan bercerita mengenai kehidupan seharian aku di UiTM....Keep in touch ya



Sayonara~~~



Love :)

Edward..please take care of my blog... :P

No comments: