Sunday, June 13, 2010

Game..Game...

Salam....game..bukan cerita pasal FIFA World Cup tu...kali ni aku cerita tentang kegemaran aku bila rasa boring dan tak ada aktiviti untuk aku..so a solution is main game....game ni aku pinjam daripada adik aku...PSP or mean Play Station Portable...kat rumah aku ni sebelum ni Play Station 1 dan Play Station 2...yang latest Play Station tu ayah aku tak beli la sebab harga..lagipun adik aku yang gunkan sepenuhnya game tersebut...aku akan main kalau rasa game tu best...haha





PSP...


Ayah aku belikan PSP ni kalau tak salah aku masa tahun lepas..aku kira ketagih juga main PSP ni..lepas balik sekolah..sambil rehat..time itu la aku main..then..disebabkan terlalu main sangat sampai rosak PSP ni..tapi bukan rosak teruk ya...kalau kamu nampak yang bahagian atas di kedau-dua belah(transparent tu) part tu la yang rosak...tapi sekarang adik aku kata sudah ok..so aku pun main balik..haha..


PSP banyak fungsinya..boleh save muzik..video and boleh online..so PSP bukan setakat game ya...Game kegemaran aku dalam PSP ni Dinner Dash..namapak macam senang tapi perlukan kepakaran..cewahhh..Dinner Dash ni kira kita jadi tuan punya restoran dan hidangkan kepada pelanggan secepat mungkin..kalau lambat mereka marah tak pun terus 'blah'..habis la untung..hehe..kecekapan perlu ya..



Ini first challenge


Part ni susah kalau nak main..tambah-tambah orang kat tepi tu...warna ungu dan merah


Ini susah...sebab ada pelanggan pot pet..ganggu customer aku je la..

Itu baru sedikit...banyak game lain..hari-hari boleh main...Harga PSP aku tak sure,dulu aku tak tahu berapa nilai harga PSP tu tapi sekarang mungkin murah..aku bukan sumber yang mahu kau tahu..hahaha

So that's all..aku nak main lepas ni..

Love :)

No comments: