Friday, June 11, 2010

The Karate Kid...


Haiyakkk..Ambik ni....

Salam...semalam aku menonton cerita The Karate Kid bersama-sama rakan aku seramai 7 orang..Shikin,Amal,Farah,Farihin,Baiti dan Syahida...buat kali pertama aku menonton wayang berama-ramai...memang kecoh la bila berjumpa..Big Cinemas punya la ramai semalam...lupa lak cuti sekolah...okey..dah beli tiket tiba-tiba masalah la...dewan terpaksa di tukar...idak kat screen 1 then ke screen 3..kesian ko ikin...duduk sorang..tak cukup tempat...hehe..salah teknikal ok...



Cerita full of fighting...karate..kasih sayang..romantik..eh budak kecil-kecil sudah kiss ya..kesian Jaden Smith...terpaksa..haha..aku cerita sikit mengenai cerita ni..Dre Foster(Jaden Smith) berpindah dari Amerika ke China disebabkan ibunya ditukarkan ke China..so dah sampai kat China,Dre terpikat dengan seorang gadis ni..nama tak ingat la..dia main biola..BF gadis tu jealous tengok Dre berkawan dengan gadis dan tercetus pergaduhan antara si BF tu dengan Dre..sorry nama tak ingat...



Mr. Han(Jackie Chan) satu hari tolong selamatkan Dre daripada ditumbuk bertalu-talu oleh si gangster..si gangster tu si BF gadis tu la...One day Mr Han jumpa guru karate Si gangster tu supaya jangan cari pasal dengan Dre lagi..so mereka decide masuk pertandingan Karate...what happen next? kamu semua tonton sendiri..Honestly cerita ini menghiburkan....aku promote filem ni..hehe


Jaden Smith..badan je kecil tapi fuhh...hebat..

Dre dengan Mr Han(Jackie Chan)..guru karate Dre

So yang belum menonton..The Karate Kid best!..Ikin,Amal..aku konfius pasal Jaden ni...tak tau pasal apa..hahaha..thanks ya...:p

Love

:)

No comments: