Monday, July 4, 2011

Telatah Kanak-kanak

Salam and hye..maaflah blog ni lama menyepi.. I’m back..pernah tak melayan kanak-kanak yang banyak ragam..aku akui ada cabaran nak melayan kanak-kanak yang majoritinya berumur 1 tahun hinggalah 6 tahun especially ibu bapa..kadang tu sampai pening kepala mau melayan telatah mereka..tetapi telatah merekalah buat kita terhibur…betul tak..kebetulan masa weekend baru ni aku melayan telatah sepupu kecil ni..umurnya 4 tahun ..macam-macam ragam..tapi awas..kalau mengamuk..siap menjerit..siap-siap la tutup telinga..tahan ke? Hehe

Namanya Anis Maisarah..umur 4 tahun..keletahnya memang mencuit hati..cara percakapannya mengikut dialog kartun..contohnya kartun Dora The Explorer.. ‘saya tak nampak awak’ ‘maafkan saya’..memang kelakar…(kuat makan tau tu sebab tembam.. :P)

Time ni kala aku membawanya bersiar-siar

Tembam tak saya?

Basikal roda tiga :p

Korang bagaimana? Ada susah dan senang kan nak melayan telatah mereka..but it’s totally fun to have them..

Daa..

Catitan:tatkala update blog..mata aku kuyu..rest time!

No comments: